Kaya General

Discussion in '+schwarz stein+' started by sanctum, May 20, 2016.

  1. sanctum -member- -member-

    sanctum
    Joined: 10 Mar 2005
    Posts: 1368
    Posted: Fri May 20, 2016 6:31 am

    Didn't see a general Kaya thread so I thought I would start one, plus I thought this deserved it's own place of honour.

    [​IMG]

    Is anyone attending the upcoming Kaya 10th Anniversary & Birthday Live<The Birth of DIVA> show?
     
    #1
  2. flowersofnight -moderator- -moderator-

    flowersofnight
    Joined: 04 Aug 2004
    Posts: 12340
    Location: Vintage Live House, 1994
    Posted: Fri May 20, 2016 10:09 am

    I have nothing in particular to add because I don't follow his solo career, but the picture is perfect :lol:
     
    #2
  3. Decadent Child -member- -member-

    Decadent Child
    Joined: 24 Jan 2007
    Posts: 524
    Location: Colombia
    Posted: Fri May 20, 2016 12:14 pm

    Kaya opens to his renewed solo career as...pole dancer? That's not surprising at all tho. I would like to stick some bills on his heels. ::kaya:: ::hora::
     
    #3
  4. faith -tea party- -tea party-

    faith
    Joined: 05 Aug 2004
    Posts: 5025
    Posted: Fri May 20, 2016 2:03 pm

    Perfectly...what, exactly? lol

    There is no cat in close proximity of him or the pole btw.
     
    #4
  5. Js_klaus -eternite- eternite

    Js_klaus
    Joined: 02 Apr 2012
    Posts: 421
    Location: Colombia
    Posted: Sat May 21, 2016 11:42 am

    The best picture of Kaya ever
     
    #5
  6. sanctum -member- -member-

    sanctum
    Joined: 10 Mar 2005
    Posts: 1368
    Posted: Sat May 21, 2016 6:38 pm

    I'm wondering if he will bust out the pole for the birthday live!
     
    #6
  7. faith -tea party- -tea party-

    faith
    Joined: 05 Aug 2004
    Posts: 5025
    Posted: Mon Jul 4, 2016 12:46 pm

    Oh so, seems like Kaya will perform in Paris October 30.

    Anyone else going? Care to meet up?
    None of my Parisian friends are into vis kei and I don't wanna go alone cause boring.
    Like, I could get some of them to go along but they would be so confused.
     
    #7
  8. Koji -member- -member-

    Koji
    Joined: 17 Sep 2009
    Posts: 349
    Location: Barcelona
    Posted: Mon Jul 4, 2016 1:32 pm

    faith wrote:
    Where did you get that? I'm going for sure!
     
    #8
  9. faith -tea party- -tea party-

    faith
    Joined: 05 Aug 2004
    Posts: 5025
    Posted: Mon Jul 4, 2016 1:41 pm

    OH OUPS lol Sorry.
    Actually he's just posting photos of old gigs. There WAS one on Oct 10 in Paris...in like, 2010.
    Sorry sorry false alarm.
     
    #9
  10. sanctum -member- -member-

    sanctum
    Joined: 10 Mar 2005
    Posts: 1368
    Posted: Mon Aug 29, 2016 4:47 am

    #10
  11. heutre -member- -member-

    heutre
    Joined: 08 Feb 2012
    Posts: 409
    Posted: Sun Apr 1, 2018 8:33 pm

    The chorus to Kaya's new single sounds like Last Friday Night by Katy Perry hahaahah.. Same key and everything..

    Katy
    Kaya
     
    #11
  12. sanctum -member- -member-

    sanctum
    Joined: 10 Mar 2005
    Posts: 1368
    Posted: Sun Apr 1, 2018 8:43 pm

    Well, they do say music is about 8 years behind in Japan...
     
    #12
  13. heutre -member- -member-

    heutre
    Joined: 08 Feb 2012
    Posts: 409
    Posted: Sun Apr 1, 2018 8:49 pm

    sanctum wrote:
    I can't believe no one is talking about it in the comments. To me it sounded so obvious :lol:
     
    #13
  14. flowersofnight -moderator- -moderator-

    flowersofnight
    Joined: 04 Aug 2004
    Posts: 12340
    Location: Vintage Live House, 1994
    Posted: Sun Apr 1, 2018 9:42 pm

    I dunno, I'm not really hearing it ::kozi::
     
    #14
  15. heutre -member- -member-

    heutre
    Joined: 08 Feb 2012
    Posts: 409
    Posted: Sun Apr 1, 2018 10:00 pm

    flowersofnight wrote:
    Really ? It's the same hook, just sped up. To be fair the verse is pretty different ahah
     
    #15
  16. flowersofnight -moderator- -moderator-

    flowersofnight
    Joined: 04 Aug 2004
    Posts: 12340
    Location: Vintage Live House, 1994
    Posted: Sun Apr 1, 2018 10:12 pm

    Are you talking about just the guitar part in the back or something? I dunno, maaaaaaybe I see a resemblance?
     
    #16
  17. heutre -member- -member-

    heutre
    Joined: 08 Feb 2012
    Posts: 409
    Posted: Sun Apr 1, 2018 10:23 pm

    The same notes in the melody. I'm surprised you can't hear it at all haha (It's when I think he says "Fabulous Night" and when Katy says "Last Friday Night")
     
    #17
  18. sanctum -member- -member-

    sanctum
    Joined: 10 Mar 2005
    Posts: 1368
    Posted: Mon Apr 2, 2018 2:39 am

    heutre wrote:
    They're probably too busy being blinded by the amount of gay lasers that Kaya is firing off.
     
    heutre likes this.
    #18
  19. faith -tea party- -tea party-

    faith
    Joined: 05 Aug 2004
    Posts: 5025
    Posted: Thu Apr 5, 2018 5:49 pm

    sanctum wrote:
    graaaaaaaave lol

    At least he's not trying to hide it anymore.
    I actually really like the new look, except for the weird jellyfish tentacle like stuff on the skirt of the dress
     
    #19
  20. ~Z e n c h o u~ -current- -current-

    ~Z e n c h o u~
    Joined: 17 Mar 2008
    Posts: 543
    Location: In a suburb
    Posted: Sun Apr 8, 2018 2:47 am

    That video was a lot.
     
    #20